Sunday, June 24, 2012

TONIGHT : sepi tanpa gurauan


here we are!


nampak tak tajuk entry kali nie?agak jiwang kan?
sedia maklumlah saya dah berkahwin kan!eh2 tp jangan ingat saya dah tua,
i am not yet 22 years of age taw, hehe. too young kan?
perasan sekali sekala tak pe kan,okey guys,
act, saya tak jiwang taw, cuma entry je agak jiwang,
ha nak tahu kenapa entry tajuk macam tu?
hurm, malam nie hubby kerja malam lagi, shift malam lagi,
so saya? nak tak nak? kene akui lah kan dah kerja dia macam tu,
macam tajuk lagu ATILIA ft MONOLOQUE
dinda kerja siang, kanda kerja malam and lalalalalalala...
uwaaaa, what can i do? so kenape sepi tanpa gurauan?
setiap hari b4 tidur always ada teman beborak and bergurau lah you all!
itulah yang saya tengah rindu kan....! :(
really miss myhubby,


No comments:

Post a Comment