Thursday, June 28, 2012

AGAIN and AGAIN




tengok entry pun tahu kan?
mesti kisah yang sama, sebab again and again
blog saya kali nie cerita tentang realiti hidup saya seharian
tapi tak semua realiti yang patut saya share dekat blog tau,rahsia tetap rahsia
diari sebenar dengan blog? itu bukan tujuan yang baik
ianya boleh buka aib seseorang itu
so perlu ditapis dulu sebelum nak menaip sesuatu cerita dalam blog

okey guys, "again and again" ni sebab kesunyian saya lagi
bukan nak mengeluh tau, saya cuma bosan dan tak tahu nak buat apa
nak cakap dengan siapa pun dah tak ada kawan,
duduk dalam bilik sorang2 bertemankan laptop dan hp dan buku
itu lah sebab malam nie menaip entry blog again and again
alahai, macam biasa, hubby kerja shift malam la kan
so saya bosan tak ada kawan nak berborak,
hanya mampu tulis blog dan merapu sorang, nak bace pun nyampah kan?
okeylah, malam nie selesai baca majalah NUR
dan juga buku resipi 50 jenis JUS,
yummy3, menyelera kan sungguh! mmg nk buat.

saya nak selit sikit pasal FB semalam,
saya update status about "HAPPY" tau dan orang pikir lain
kawan2 fb ingat saya dah pregnant,
aduyai sangat sedih meyh, saya belum ada rezeki lah
saya cuma happy tentang benda lain
huhu, ada rezeki tak kemana, insyallah

thankyou,





No comments:

Post a Comment