Tuesday, June 26, 2012

kenapa MENANGIS?

entry kali pasal "kenapa menangis"
okey korang bace jelah blog saya nie takde tentang ape pun yg menarik,
its just more about reality in life,
nak berfesyen? jauh sekali, minat tapi xberani lah kan,
so blog saya agak bosan pada yg tak minat nak baca
haha, its okay, pada yg sedang baca teruskan, saya belum start lg nie

1stly guys, menangis adalah luahan dari hati
yang tak tahan sebak dan menyebabkan ianya menangis,
saya agak merapu dan saya tahu semua orang tahu tentang maksud menangis,
saya suka menangis bila saya dalam masalah
sebab saya rasa lega bila menangis, menangis juga boleh melemahkan lelaki,
diorang tak suka taw perempuan menangis,
so time menangis lah macam2 korang leh belasah die habis2an taw
rasanya itu jelah entry kali nie, agak sunyi malam nie,
nak mengisi masa lapang?masih mencari2 lagi
hehehee. ape ape ajelah,

thanks reader! byee...

No comments:

Post a Comment