Monday, May 30, 2011

rindu Daniel Lee!!



sent back along


miss this little boy okay! could take some pictures at my lappy in car..
ikhmaldanielnoorzailee sent this boy at KKB( rumah opah dia)
ayah dia want their back to the penang! maybe they want to go vacation

before sent this boy :

1. selalu buat aku marah
2. selalu nakal
3. suka nyanyi lagu yang aku tak suka
4. tidur malas kemas tempat tidur
5. baju letak merata2
6. malas like a crazy k! HaHa
7. suke menjawab
8. melawan its number one (1) !
9. kerja suka tangguh2!
10. suke gaduh ngn atok die! n aku!

haa full 10 taw!top 10 si ikhmal daniel nie,okay when he was not at home, desolation of this house..akui sikit lah kan.kalau tak die nie tempat aku n abah suke mrh2 lah kan.every second die asyik kene tgur je.ade je die wt xkene.hehe.mmg pakcik sorang nie.selalu jelah menyepah kan..menci aku,ble suruh suka cakap "nanti kejap" bila kite marah die,die suka balas "elok2 sikit" xpun "igt adik2 die nie" tu jela ayat die.belajar ngn kawan2 die uh tu..haha.okay cuti sekolah 2minggu,so 2minggu lah xdapat jumpe die.ouh so rindu sebenarnye.walaupun die suke wat aku marah n sakit ati!benci pun ade kekadang!haha.baru plan nk bawak die g gambang kat kuantan lastly ayah die nak amek pulak.ape kan daya?anak orang kan.lagipun ayah n bu die rindu kot.now xde sape nak kacau aku,xde sape nk terperanjatkan aku selalunya,xde sape nk wt aku marah,xde sape nk wt sepah kan?haha.yg len okay lagi tang wt sepah tolong sikit!acu tak suke okay!ahaha.okay now to along daniel lee,jage diri elok2 k..acu,uwe n atok rndu kamu.. =)



No comments:

Post a Comment