Friday, January 18, 2013

MISSING SHE 4 EVER!!

fairuz fadhilah my best friend i never had b4, dia lah kawan paling setia, paling baik, lurus dan bendul. hehe. tapi terputus hubungan sbb die pindah skolah jauh dari ampang, ke johor sbb her father posting job at there. tp lepas pada tu kami still contact, dia call my house number, saya dapat number dia dan simpan. bila rindu saya akan call. yang selalu berhubung dengan dia saya and my another friend syakinah. but 1 day saya call number tu dah takde lagi dalam perkhidmatan, maybe phone die hilang. i call many times, and sangat2 putus harapan. she come back bila dia call balik phone rumah saya, im happy back. after that saya pula pindah ke semenyih since umur saya 16tahun. so permulaan di semenyih dgn umur 17tahun (SPM). bila saya pindah, no phone rumah dah bertukar so she dont know yet my new number. i dont have mobile phone. bila rindu i call lg no dia then tiada perkhidmatan lagi and lagi. dari situ i was pray that she can call syakinah and syakinah will tell my new number. but lama saya tunggu, dia hlang macam tu sahaja. dlu myspace terkenal, saya carik name die dkt myspace takde, lepas tu facebook pulak, pun xde. dengan harapan sampai skrg saya still cari dia. i hope so 1 day saya dapat jumpe dia. b4 kawen puas carik die, dgn harapan lg jumpe dia nak bgthu saya nak kahwin. harapan saya xpernah putus mencari dia. saya harap kalau dia ade facebook dia guna nama sebenar dia. i really2 miss she... really2. kawan dari f1 sampai lah f2, xlama!! sbb tu terkilan sangat.. i need she! she is wonderfull friend i never had. :'(

-shilazainuddin-

No comments:

Post a Comment